Kızlar selam✋🏼 Ben 22+2 haftalık hamileyim. Hamile kaldığımda 58 kiloydum. Bugüne dek 6 kilo aldım dışarıdan bakıldığında gıdığım, kalın bacaklarım falan yok şükür, yani kiloyu hep bebeğe alıyorum sanırım. Karnım kocaman bir hamile karnı çünkü. Asıl sorum şu benim genital bölgem aşşırı terliyor. Koku falan asla yok ama hep nemli, ıslakmış gibi hissediyorum. Evin içi aşırı sıcak değil, kalında giyinmiyorum, kiloluda değilim acaba hamilelikten mi? Yoksa su falan mı sızdırıyorum? Islaklık değilde hep nemli iç çamaşırım acaba bu durumu yaşayan var mı?🤭🤰