Susen-merve Msydn6 çok haklısın. Kezban kuranda geciyo diyo da yalancı demek anlamı. Kuranda geçen herseyin anlamı iyi diye bisey yok
nil_-32 Nurnur16 aslında Nil çok kısa geliyor 🤭🤭 ek isim aradım hep yanına ama uyduramadık birşey 🤦♀️🤦♀️😂
Nurnur16 nil_-32 tek daha zarif ya ne bileyim dünden beri baya hoşuma gitti iki kız kardeş biri Beril biri Nil 👍tabiki sen bilirsin gönlünde başka isim varsa koy canım içinde kalmasın sen önemlisin burada neticede isim annenin hakkı bence 🤗😉😉🌼
cicekkizimm Papatyacan Aleyna ismi daha güzel.. Tanıdığım biri vardı annesi babası adını kezban koymuş. Kız 16 yaşında mahkemede dava açtı sırf arkadaşları kezban ismiyle dalga geçtikleri için ismini değiştirmek için..