Papatyacan Yalnız Kuran’ı Kerim’de Kezban diye bişey geçmiyor. Tükezziban olarak geçiyor ikisinin de anlamı aynı değil. Tükezzibanı bilmiyorum ama Kezban anlam olarak “yalancı” demek. Ayriyeten Arapça da değil Farsça bi isim olarak biliyorum. Eğer ciddiyseniz detaylı araştırın. Çocuğunuza o ismi verip o yükün altına girmeyin bence, anlamlı isimler koyulmamız isteniyor. Aleyna’nın anlamı da farklı bu arada. Kuran’da geçiyor diye koymayı düşünmek iyi olmaz, çünkü iyi anlam da kötü anlam da taşıyan isimler vs olabiliyor. Beni yanlış da anlamayın lütfen, bilmeniz gerektiğini düşündüm sadece 🙏🏻