Nehir2009 esin yardimci olsun canım.gerekirse yazdıklarımı okut.sonradan pisman olmayın sen yapman gerekenleri yap gerisini Allaha birak.seninki cokta erken degil epey gelmissin masallah.ama yinede kuvoz süreci emzirme süreci bunlar sonradan hep kalbinin bi köşesinde kalıyor.acaba diyorsun.Allah yardımcın olsun umarim saglikla bebegini alırsın kucağına.