Çatı muayenesi yapmadan böyle demesi banada tuhaf geldi benim doktorumda geçen hafta yani 37+0 de yapacaktı çatı muayenemi ama bebeğin suyu iyi herşey normal diye haftaya yapacağım dedi bugün 38+1 de çatı muayenem oldu normal doğum için uygun dedi, bebeğin kanala inmesini bekliyoruz.