Yagmur_mom Hanımlar ben 14+4 haftaligim ve belimde 3 gündür çok agriyo arada karnim kasiklarim agriyo adet sancisi gibi kötü biseymi normalmi sizce yasayan oldumu
mmk01 Yagmur_mom bnde 14+3 deyim belimin ağrısından zor yürüyorum neredeyse kasıklarımda aynı şekilde düne kadar sağ tarafım ağrıyordu şimdide sol tarafım şuan da bile sızlıyor sol kaşığım bilmiyorum ki bnde 😔
HazelAa Yagmur_mom aşırı bel arkasında genelgede düşükten şüphe ediyorlar oyuzden protestan veriyor doktorlar
mmk01 Yagmur_mom 13 haftalıkken gitmiştim o kadar şiddetli değildi ozamn sormayı unutmuştum son bir haftadır ağırlaşmış
_Tanemm_ Bebek büyüdüğü için kızlar rahim büyüdükçe yukarıya doğru bel agrisi normal çünkü ağırlık merkezimiz değişiyor kasik agrisida rahim genişlediği için
HazelAa mmk01 benimde 15 haftada geçti yerimden kalkamıyordum bol bol dinlen stres yapma geçer inşallah
mmk01 HazelAa inş yaa dinlenmeye çalışıyorum geçer inş hepimiz kazasız belasız sonuna kadar gideriz inş