Dilekku1 Degerlerim yüksek çıkmış. Yarın kan vericem yurt dışına gönderilecek. Bazen yanıltıcı olabiliyomus değerler. Kandan bakilacak gerçek sonuç ozaman öğrenilecek lütfen dua edin güzel sonuçlar alayım 🙏🙏🙏😢
Gizmolata Dilekku1 içinizi ferah tutun olumlu düşünün bebekte strese giriyor😞 inşallah çok güzel sonuçlar alırsınız. Kaç çıktı acaba
Fyzaa96 Dilekku1 canım benim 2 Li testim normal çıkmıştı 4lü teste sıkıntı var dediler aynı şekilde DNA testi yaptık nifty 15 gün içinde sonucumuz çıktı çok şükür kötü bişey yoktu içini rahat tut duş et bol bol 💐❤️
Dilekku1 Gizmolata allah razı olsun çıkan raporda çok değer var hangisidir hiç bilmiyorum. Inşallah güzel haberler alicam 🙏😢
Dilekku1 Alperefet âmin allah razı olsun. Sanırım dediginizi yarın yaptiricam kan alınıp yurt dışına gönderilecek. Karından sıvıda alınıp bakiliyomus kabul etmedim düşük tehlikesi olabilirmiş
Dilekku1 Fyzaa96 allah razı olsun canım bakalim yarın kan alınacak inşallah bende güzel sonuçlar alicam içimi ferah tutuyorum. Ne gelirse allah’tan herşeye kabulum. Inşallah güzel haberler gelir 🙏
MerveBostann Dilekku1 insallah temiz cikar canim genelde yaniliyorlar yuksek riskli cikan cogu kisinin bebegi saglikli icini ferah tut😊 Yasiniz kac? Bu durumun olmasi icin bir etken soz konusu mu mesela suan
Dilekku1 MerveBostann canım yaşım 27 aslında bi etken de yok inşallah güzel sonuçlar alırız çok saol Allah razı olsun