Demirkol Keşke vajinal muayene olsaydın canım. Bebege hiç bir zararı yok ve anormal bir durum olup olmadıgnı çok net anlayabiliyolar daha net gördükleri için. Bende çok korkmuştum zarar veriri diye ama o sayede ilk gebelikte dış gebelik oldugnu öğrendik erkenden müdahele edildi. İkinci gebeligmin ilk ayların da da alttan muayene oldum hep. Doktorum ne dil dökmüştü 🙈 Kanamam ve lekelenmem vardı. Düşük riskim vardı beta hep sınır da gidiyodu. Progestan 200 ml sabah akşam vermişti… Keseyi görüp kalp atışını duydugum anı hiç unutaman. Ultrason vajinam da ben aglıyorum agladıkca cihaz hopluyodu 🙈😅😅😅 Kız dur diye bagarmıştı doktorum😅😅😅 Çok gülmüştü. Dilerim sen de güzel haberler alır mutlukluktan aglarsın🤲🏻 Herşey güzel ve yolun da gider de inşallah🤲🏻🧿💐💐💐