Ayseonayli4554 Sezeryan kesisinin orta yerinde iğne ucu kadar iplik ?? 43 gün oldu sezeryan olalı sizce ne yapmalıyım Batikon sürüyorum ama
oglum0603 Ayseonayli4554 eriyen iplik mi ? Benim normal dikis ipi kalmıştı çok ufak kendim çıkardım iltihap kaptı çok kötü oldu. Sakın elleme kontorle gidince doktora söyle