Zeyzey123 Kizlar koku hassasiyetine karsi neler yaptiniz veya yaptiklariniza karsilik olarak bu sikayetten kurtuldunuzmu ?
kucuktospam Zeyzey123 zulüm zulüm koku. 3 ay süründüm resmen her şey mi kokar kardeşim çok zorlandım kendimden bile tiksindim artık nihayet 3. Ayın bitmesiyle geçti hiçbir çaresini bulamadık.
dmrlesra Zeyzey123 Bencede çektiğimiz bir çok gebelik belirtilerinin hiç bir kurtulma yolu yok çekeceğiz😔 Ben bu aralar limon kolanyası kokluyorum biraz ferahlatıyor beni😌
Maria9 Hiçbir şey yapamıyorum başımın belası en kısa zaman da geçerde kurtulurum inşallah nane falan kokladım bi ara ama yok yani her yerde başka bi koku çareler bile çaresiz 🙏
Zeyzey123 kucuktospam Yaa öylemj bende suan cok kötüyüm yatak kokuyos yastik kokuyor yorgan kiyafetler hersey hatta esim bile kötü kokuyor bana kendi kiyafetlerime bile yaklasamaz oldum giyerken igreniyorum kirliymis gibi bi acayip kokuyo hersey
Zeyzey123 Zeyzey123 Genelde erkek bebekleri 3 ayina kadar sürüyomus kiz bebekler doguma kadar yani öyle bi inaniş duydum
pinar92_ 13.haftaya kadarr o kadar kötü geçti ki günler…Her şeyyy ama her şey mi kokar😂 en son doktora köpek gibiyim çok sıkıldım ne zaman geçecek diye isyan ediyodum.. çok şükür 13den sonra geçti😂