Tubiiko Tabiki tercih meselesi ama insanlar bunu resmen ticarete çevirdi ben öyle düşünüyorum o kadar parayı onlara vermektense zaten birçoğumuzda en iyi telefonlar var hepsi de fotoğraf makinesi gibi, istediğimiz her şeyi alsak zaten muhteşem fotolar çıkar ortaya bence,süsleme zaten zevkimize göre kendimiz alıp yapsak, her türlü daha ucuza mal oluyo herşey de bize kalıyo kiralamak gibi de değil, bilmiyorum bana saçma geliyo ama yapana da saygı duyuyorum yine yaparım anı olarak ama kendimiz de yaparız bence, dediğiniz gibi tül balon tatlı kıyafetler yanı her türlü güzel olur.