Bende foliday kullanıyorum ondan önce ucuz diye folbiol almıştım ama doktor hemen bıraktırdı içinde ki folik asit oranı çok yüksekmiş sakıncalı dedi. Yani seni zorlamayacaksa devam et kullandığına doktorun içindeki oranlara göre vermiştir muhtemelen. Yada doktoruna danışıp muadilini al ama mutlaka doktora sor .