Nagihan5734 3.5 ay sonrasi elimin üstünde aşırı kasinmalar başladi sizlerdede oluştumu normal mi bu durum endişelenmemek elde değil😞
47zeynep47 Nagihan5734 benim ilk gebeligmde. Böyle bir kaşıntim olmuştu ayaklarımda da vardı ilacı kesince geçmişti
Aysoo Bende su an var ayaklarımda da var bu durum son ayimdayim yarin kontrolin var sorucam inşallah sıkıntılı birsey değildir
Aysoo Nagihan5734 evet sordum gebelik kolestazindan suphelendi doktorum bi kax test yaptirdi alt ve ast değerlerine bakıyor bende yüksek çıkmadı şükür cildiyeye yonlendirdi cildiye de iki tane krem yazdi
Nagihan5734 Aysoo farmasinin yogunnemlendirici ayni sefa kremi var karnimada ondan sürüyorum cok başarılı bir ürün bi onu denermisin fayda gorucene eminim