Kbr12 Aygun09- ben yarın yani bugün gidicem Buca kadın Doğum Mehmet Bora bozgeyik ilk defa gidicem memnun kalırsam yazarım sana canım
hamileana Kbr12 benimde önümüzde ki hafta randevum var bende ilk defa gidicem inşallah iyi bir doktordur 🙏
Kbr12 hamileana canım ben gittim bugün hastane çok temiz doktor da gayet Güler yüzlü karşıladı doktoru beğendim ama çok kısa baktı bilgin olsun
hamileana Kbr12 tamam canım teşekkür ederim devlet hastanesi genelde uzun bakmıyor zaten artık kriterlerimiz anlayışlı olsun terslemesin yeter şeklinde 🤷
Kbr12 hamileana öyle canım ama özelden daha temiz hastane saat başı kapı kollarını falan siliyorlar özele o kadar para vermektense zaten 1 gün kalıcaz çoğu tanıdığım bucaya gidiyor önceden ata sağlık hastanesine gidiyordum özele Doğuma 5000 tl dediler
hamileana Kbr12 bende ilk doğumumu özelde yaptım ama iki çocuk olunca oraya vereceğime o oaryla çocuklarıma biseyler alırım mantığında devlette doğum yapıcam pandemiden dolayı herkes özele hücum etti zaten