Han18 bende de oluştu yaklaşık bi hafta önce. 37+4 deyim. İlk 3-4 gün öldüm öldüm dirildim ağrısından oturamadım yürüyemedim. Pazartesi doktora gittim ödem yapmış merhem falan verdi biraz geçti acısı şuan daha iyiyim. Genel cerrah normal doğum yapabilirsin dedi ama kadın doğum doktorum sezeryanı tavsiye etti ıkınmak sorun olur artabilir dedi. Ben de yarın sezeryan için gün alacağım. İnanın o kadar acısını çektim ki şuan hiç umrumda değil normal ya da sezeryan olması. Sadece hemoroidin geçmesini istiyorum 😒