Gamzesanlioglu Kızlar idrar verdim 29 haftalığım protein çıktı başına böyle bişey gelen var mı ebe çok yüksek değil korkulacak birsey yok dedi ama yine de insan korkuyor gebelik zehirlenmesinden
Mommmyyy Gamzesanlioglu 27. Haftada vende de enfeksiyon ile eser miktarda çıktı protein tansiyon normal dr bir şey olmaz dedi , tansiyonunölç canım yüksekliğinde gebelik zehirlenmesi olabiliyormuş hem tansiyon hem de protein olunca
Gamzesanlioglu Mommmyyy tansiyon normal çıktı canım allahtan inşallah çoğalmaz bu protein dedikleri bende de biraz enfeksiyon da çıktı sen kaç haftalıksın birdahaki tahlilinde çıktı mı yine protein verdin mi tahlil birdaha
Nuray23 Gamzesanlioglu ilk haftalarda bende de enfeksiyon ve protein cikmisti tansiyon normaldi. Daha sonra ilac filan kulladim tekrar bakildiginda enfeksiyon hafiflemisti protein negatife donmustu. Malasef bende enfeksiyon hep cikiyor az miktarda da olsa 🙄
Gamzesanlioglu Nuray23 enfeksiyon genelde çıkıyormuş gebelikte protein korkuttu beni yarın doktora gitçem bakalım ilaç verecek mi ilaçla geçtiğine sevindim
Melodyy Benimde eser miktarda var dedi sağlık ocağında yapirmistim doktoruma söyledim kontrole geldiğimde idrar kültürü yapalım bakalım dedi pazartesi nasip olursa gitcem inşallah negatif çıkar