baby3_ ben 30+4 iken kasılmalarım oldu bebek aşağıya indi ve 10 u geçen kasılmam oldu. Daha önce de aşağı iniyordu bebek kasılıyorum ama bu kez Arada sancı da giriyodu gece hastaneye gittim ebe hem nst yaptı hem alttan muayene etti hafif sancı çıktı açılmam da yoktu doktorum magnezyum ve progestan fitil verdi şuna 31+4 üm çok rahatım