Esramtr Kızlar 37 haftalık hamileyim az önce idrarımı yaptım lavaboya giderken tutamıcak gibi oldum sonra lavaboya gittim ve idrarımı yaptım acaba bu amniyon sıvısı olabilir mi? Nasıl anlayabilirim? Tamamen cehaletten soruyorum.
Nurdaaann Esramtr bende bugün aynı korkuyu yaşadım ama benim haftam sizden çok erken doktora gittim benimki amniyon sıvısı değilmiş üstte kalsın diye yazıyorum ama doktora gitmeniz de fayda var