Ozlemyeni merhaba ben de 8+2 günlük hamileyim benim de 3 gündür lekelenmem var ve benim doktorum da pek önemsemiyor iki kez kontrole gittim bebek iyi oldğu için önemsemediler, bugün başka bir doktora gittim iş yerime yakın bir hastaneye o da proluton iğne verdi ama yaptırmadım kendi doktorum olmadığı için. Herhangi bir kanama alanı hiçbir sorun görünmüyor neden oluyor bilmiyorum🤷🏼♀️