Duygukaplancakir Merhaba ovitrelle iğnesi yaptim 1 hafta önce bugün öylesine test yaptim ama silik çizgi çıktı. Ben geçen ayda bu iğneden yaptım test negatif di oyuzden heveslenmek istemiyorum bilgisi olan var mı?
afrasil Duygukaplancakir igneden 1 hafta sonra yalancı gebelik çıkar doğru sonuc için 12 gun sonra yapmanız gerekiyor benimde kan 9 çıkmıştı igne vurulduğum zaman . Ignede hcg var zaten o yüzden normal yani
Duygukaplancakir afrasil bende kan tahlili verdim sonuca göre 12.99 çıktı ama 1 hafta beklicem iğneden dolayı olabilir dedi doktorum