Bir post daha açmıştım ama ona cvp veren olmadı sabahtan beri belim çok ağrıyo biraz yeri falan silmştim viledayla çıkacak gibi değildi bir bezle elimle silmiştim ondan beri ağrıdan ölüyorum bacaklarıma vuruyo kalkamıyorum nerdeyse otururken falan bişey yok ama yürüyemiyorum resmen ağrıdan 10+2 haftalık hamileyim parol içmeme rağmen geçmedi böyle bişey yaşan varmı aranızda kanamam falan yok çok şükür ama ağrıdan maffoluyorum😔