gokayrabia Merhaba hizmet hastanesinde doğum yapam varmı ? Ücretleri nasıldı ? İlgi alaka ve almış oldugunuz hastane hizmetinden memnun kaldınız mı ? Covid ücreti refakatçiye ödediniz mi ? Olumlu olumsuz neler yaşadınız. Şimdiden teşekkürler