arelaslan Hurma yesem bi zararı olurmu bir kac tane yesem. Aylardır canım istiyor ama yememem gerekiyor diye sabrettim ama bugün 3 tane yedim bi zararı olurmu acaba
Mrymozr arelaslan Bende 30+1 haftalığım canım çektikçe yiyorum haftada 1 falan bilmiyorm bende zarari olurmu ama yiyorum
E-K-D arelaslan ne zararı olacakki ben 26 haftalığım hurma çok severim hergün neredeyse 4-5 tane yiyorum doktor bir sıkıntın var da demedi bu zamana kadar 🤔🤔
turansmom1 arelaslan hurma açılmanızı kolaylaştırdıgı için 30 haftalarda yenmez 36 haftadan sonra yemeye başlayabilirsin. Denendi onaylandı gerçekten kolaylaştırıyor açılmanı ama simdilik cok çok canınız çekerse bir tane yiyin. Açılmanız çok olursa erken doğum riskiniz olur. E-K-D Mrymozr
threestar arelaslan günde 2 tane yiyordum ama bayadır yemiyorum su an 32’ye giricem 34’ten sonra daha rahat yerim diye düşünüyorum ama siz 1-2 yeyin çok yemedikçe bir şey olmaz insallah bazıları yemesine rağmen vaktinde doguramamıs😅
arelaslan turansmom1 yok ben açılma için değil canım çektiği için yedim. Biri yazmıştı yedikten sonra kanamam oldu diye korktum
Leyyale Cok caniniz cektiyse bi kaç güne 1 2 tane yeseniz birsey olmaz. Ben de yiyorum ara ara canim cektikce. Abartiya kacmayin sadece dogumu başlatabilir cok fazla yerseniz.
Homeless20 arelaslan bende 30 a kadar zor dayandım :) 30. Haftamda 3 tane yedim :) az yenildiğinde birşey olmaz bence
Huma2013-11 İlk haftalarda yedim hurmayı ve servikste 1 cm açılma oldu progestanla zor durdu ilk haftalarda ve sonraki kritik haftalarda bence çok tüketilmemeli
Sumsumm arelaslan aksine hurma cok faydali degil mi ben oyle biliyorum hatta hicbiseye zararida yok sutte yapiyormus . Kafam karisti simdi
Ces arelaslan hamileliğimin basından beri yedim bişi de olmadı doktorada sordum ilk defa duydum hurmanın açılma yaptığını biz duymuyoruz siz nereden duyuyorsunuz dedi
minik_kalbim arelaslan cennet hurması mi bahsettiginiz.Yoksa şu pazarda satilandan mi bende o pazardakini almaya korkuyorum.
Ohaezgi arelaslan hurmanın zararı olmaz ki hurmayı sürekli tüketmemiz gerekiyo dığumu da kolaylaştırıyo diyolar hem
minik_kalbim Sevilay_47 hm onun için rahmi acıyor diyolar ama bilemedim ki bidahaki kontrolde doktorunuza sorun bence en azından yiyecegnz miktari size dr söylesin