37.haftada 3050 olan bebek kilosu 39 da 2850 oldu gelişim geriliği var dendi bu zamana kadar her şey yolunda idi ,başına böyle bir durum gelen var mı ?makinelerin yanılma payı olabilir mi ,hem normal ultrason a hep dopplere girdim.cocugun çok zayıf doğması sıkinti olur mu kuvezlik felan ?