bernabaskaci Kızlar 36. Haftadayım bugün suyum geldi sandığım için hastaneye gittim nst ye bağladılar ve ebe alttan muayene yaptı alttan muayenenin bir sıkıntısı olur mu erken doğum açılma vs gibi?
hnrgns bernabaskaci 39.hafta da bugün ilk defa yaptırdım bende kan geldi doktorun eldiveni de kan oldu korkma olur dedi ama bende şüphe oluştu
Beyzan bernabaskaci olsa yaparlar mı canım niye yapsınlar zaten orda bir şey var mı anlamak bakıyor açılma olarak. Ki attan muaye açılma yapsaydı 40 haftası dolmuş doguramayan herkes gider hergun muayene olur🤷🏻♀️
GoldenRose21 bernabaskaci ben 38. in içindeyim sezeryan olacağım ama dr her ihtimale karşı dün alttan baktı sancım oldu hatta nst de çıktı serum verdi yedim geçti tekrar nst istedi bu sefer çıkmadı şükür. Siz de aklınızda şüphe varsa sancınız varsa bence dr a gitmelisiniz
Beyzan bernabaskaci onlar hep diyor tetanoz aşısı düşük yapar diyor şeker yüklemesi çok zararlı diyor alttan muayene erken doğum yapti diyor. Aynı kişiler hem başkalarını korkutuyor hem de kendi başına bir şey gelince dokrora koşuyor. Boşverin siz de dokrorunuza güvenin size zarar verecek bir şey yapmaz da önermez de