39+1 deyim doktor 2 parmak açıklık var dedi ama bekleyelim dedi sancini takip et dedi ama ben sanciyi algilayamiyorum nst de de sancı çıkmasına rağmen,sancı başlar başlamaz hastaneye geliyorsun dedi ama doğum sancısı nasıl olur su gelmeden sancı başlama ihtimali var mı?