MryMry Kızlarr sanırım doğumum 40 haftayı geçecek. Benim merak ettiğim geç doğum yaparsam yine doğumdan sonra sekiz hafta veriliyor mu yoksa zamanında doğum yapmış gibi mi sayılıyorum . Bilgisi olan var mı ?
Edaaa66 MryMry bende çalışanlardanım hamileyken 32 de ayrıldım izne bence 8 hafta verilir dogum yaptıktan sonra
Nurtrky MryMry sen izine ayrıldıktan sonra başlıyor süren hemen doğumu o sürede kaçıncı haftada yaptığn önemli olmuyor
ssnnmmm MryMry doktorum doğum iznine ayrıldıktan sonra 16haftan var dedi yani 41de doğum yaparsan 7hafta kalıyor
Tubiiko MryMry hayır izin süren aynı canım mesela Doğumdan önce 8 hafta veriyor ya 32den itibaren ben mesela suan çıkmadım çalışabilir aldım 37de çıkıcam bu arada çalıştığım 5 hafta doğum sonrasına aktarılıyor
ssnnmmm Kuzeyufuk değişmez mesela çalışabilir aldınız 32de 37de izne ayrıldınız doğum sonrasına 5hafta ekleniyor ama doğum öncesi zaten 5hafta azalmış oluyor gene toplamda 16hafta oluyor
Kuzeyufuk ssnnmmm 37de ayrılırsan geriye 13 haftan kalır k her halükarda izne kaçıncı hafta ayrıldığınla alakalı bir durum hakedişin 16hafta
ysfali06 MryMry doğumdan snra 8 hafta izniniz var. İster 40da yapın ister 38 ister 42 farketmez. Doğduktan itibaren 8 hafta
Kuzeyufuk ysfali06 istersen doğum öncesi 37.haftaya kadar çalışırsın ve 37. Haftadan itibaren başlar 16haftalık hakkın
Kediannesi123 MryMry hayır uzamıyor sana toplam 16 hafta veriliyor doğumu ne zaman yaparsan yap daha fazla vermiyorlar
btlslymn MryMry Kurumumda 37.haftaya kadar izin veriliyor.Sonrasında ayrılıyorsunuz ve o haftalar ekletiliyor
Kuzeyufuk btlslymn aynen öyle 37.haftadan itibaren 16haftalık süreç başlar artık doğum ne zaman gerceklesirse
ssnnmmm Kuzeyufuk 16hafta doğum öncesi +doğum sonrası 37de ayrılınca doğum sonrası 13hafta+ öncesi 3hafta gene 16hafta yapar