05122014 24 hafta gebeyim Bugun acile gittim doktor bebegin suyunun fazla olduğunu söyledi bu problemi yasayanlar yazabilir mi bir sıkınti olur mu
Nazan02 05122014 Merhaba! Benım bebegımınde suyu fazla 36 haftalık gebeyım ancak herhangı bı sıkıntı yaşamadım şekerden suphelendı seker yuklemesı yapıldı cok sukur sekerımde cıkmadı
Yasmink 05122014 benim de şekerden dolayı fazlaydı bugün gittim normale dönmüş diyetle ve insülinle yanisi düzeliyormuş☺️
ADamla 05122014 bende de çok değil ama biraz fazlalaşmış suyu dikkat et dedi. Tatlıyı kestim meyveyi azalttım hatta onu da kestim. Sebze ve protein ağırlıklı beslen dedi tekrar gittiğimde normaldi. Yani dikkat edilince ilerlememişse düzene giriyor.
gamzelim2234 @05122014 şeker testi yaptırmadıysan yaptır bence genelde hemen şekerden şüpheneliyor benimde 30 lara kadar suyum fazlaydı şimdi 36 yım normal seviyeye düştü şekerimde yok ayrıca bazen sebepsiz olabiliyormuş