Kadercisi 8+5 günlük hamileyim ayağa kalktigim an bi halsizlik çöküyor sanki elim ayağım kesiliyor hemen kendimi atmak istiyorum kizlar sizce normal mi ?
Kadercisi Tugcem50 6 haftalıkken başladık bizde B12 ye . İlk hamilelik olunca çok endişeleniyormus insan . Umarım beni de hemen toparlar vitamin
Kadercisi Barbi ahahah evet işte tam olarak o haldeyim . Yapışıp kalıcam diye korkmaya başladım 😑 içim rahatladı fazlasıyla ama 🙏
Tugcem50 Kadercisi banada o zamanlarda verdi de folik asitle ikisi agır geliyordu ikisini icince cıkardım doktorda folik asiti bitirince buna başlarız dedi
47zeynep47 Bendede vardı hala devam.ediyor 10 hafta oldum hala var sıkma kendini ama olacak yani kendi kendine geçer Allah’ın izniyle 😍❤️🤲
Kadercisi 47zeynep47 Amin canimmm inşallah , sagoll.. hepimizin yardımcısı olsun Allah inşallah kolaylık versin 🙏😍
Tugcem50 Kadercisi bi iç dene bi icmeyince dene kendine bak gün gün nasıl oluyosun doktora sor istersen