Sevyu 24 haftalığız.vajinamda kasıklarda ağrı çekiyorum adet sancısına benziyor.. ayrıca idrar yolu enfeksiyonu da var . Sizce bu ağrı enfeksiyondan mı oluyor? Yaşayan varsa yazabilir mi