Elisss33 Kızlar sabah regl ağrım vardı 2 saat sürdü. Şimdi de belimde her 10 dk dan bir ağrı oluyor. Doğum belirtisi mi acaba amma karnımda hiç ağrı yok
ozgeetpc Elisss33 10 dk da bir duzenli olarak devam ediyorsa doğum sancısi olma ihtimali yüksek. Takip edin süresi 7 dk 5 dkya düşecektir ve dinlendiğiniz zaman geçmeyen bi ağrıysa yüksek ihtimal doğum başlıyordur
hnrgns Byby99 bu acı reglinin hiç durulmayacak gibi olan açısı mi yoksa orada hafif hafif sizlamasi mi ?ben de doğum sancısını ayırt edemiyorum 😔
Elisss33 hnrgns bende hep çocuk hareketliyken ağrırdı ama bu gün öyle olmadı hafiften başladı ve şimdi 10 dk da ağrılı bir sancı giriyor
Byby99 hnrgns ilk başlarda adet sancısı gibi tatlı tatlı vuruyor doğuma son 45 dakika yarım saat kala şiddetleniyor 2 dakikada bir 30 40 saniye olarak vuruyor.
Tatliheyecan İstersen ılık bir duşa gir canım çıktıktan sonra geçmezse dk tut sıklaşırsa doktorunla irtibata geç panik yapma
hnrgns Byby99 hafif kasıklarda bişey oluyor ama öyle regl gibi de değil nstde sancı çıkıyor ama ben kendim sanciyi hissetmiyorum o yüzden bu merak ne yapacağım korkusu
Pinar-nehir Doğum sancısıyla adet sancısı bir değildir sattler önce başlar sonra sıklaşır daynılmaz sancı gelir
aysee_nnur Gulaysenkaya bende 38 hafta oldum bu gün ama mide bulantım başladı çok ağır değil ama bulanıyor baya
Gulaysenkaya aysee_nnur benim birde bugün böle sumukumsu şekilde yoğun biseyler geldi. Pazartesi günü de doktordaydim 1,5 cm açıklık var demişti yarın gene gidicek 3 günde bire düşürdü kontrolleri