Merhaba kızlar bir konuda soru soracaktım. Ben her hafta düzenli tartiliyorum her pazar. 18+4 haftalık hamileyim. Tiroid değerim düşmüş diye doktora gittim bana yeni bir yüksek doz verdi hipotiroidi hastasıyım. Aşırı yüksekte değil eskiden 88ken şimdi 112 mikrogram oldu ama ilacım değiştiği haftadan itibaren kilomda fark oldu en son hafta 3 buçuk hafta önce 59.6 kiloyken iki hafta sonra 61 ondan sonraki hafta 62 oldum çok hızlı oldu ve bu da beni endişelendirdi yoksa bu zamana kadar düzenli şekilde kilo aldım hamilelik başında 57ydim sizce doktora mı gideyim sizce bilemiyorum bu kiloya bir kaç hafta sonra gelirdim diye düşünüyordum 😔