Merhabalar 😊 5. ayımızı bitirmek üzereyiz henüz bir çatlak kremine veya serumuna başlamadım.Kayınvalidem kendisi hamileliğinde badem yağ kullanmış,badem yağ kullan diyor.Onun haricinde Lierac serumunu duydum.Sizin tecrübe edinip memnun kaldığınız krem ve serum var mı? 😊