Melike_shn Nurtrky keseyo gorunce hersey normal mi oluyo korkuylrum ya kesenin ici bos olursa ne diye
Taze-anne Melike_shn canım güZel düşün güzel olsun. Neyden korkarsan onunla sınanırsın her şeyi oluruna bırak zaten nasibinde varsa o hep seninle ❤️
tugce_25 Melike_shn niye böyle düşünüyorsun Rabbim nasip etmişse zaten atar o kalp ben 6 haftalikken ögrendim o süre içinde haberim olmadığından duvar sildim koli taşıdim top oynadim ama kötu bise de olmadi sukur şimfi 37+3 artik doğsun istiyorum