Ulkugundogan 10+3 haftalık gebeyim bu gün muayenem vardı doktor erkek sanki pipi gibi dedi ama sonra da kordon bağı da olabilir dedi sizce yanılma payı var mıdır ultrason fotografı koyacaktım ama beceremedim nasıl koyuluyorr
Merinosunannesii Ulkugundogan tahminde bulunması için bile 12.hafta olması gerek en erken birde yanılma olabilir canım bende 12 de kıza benziyor dedi 15 te netleşti kız dedi 23 oldum hala kız😂ama değişen olabiliyormuş
annebali12 Ulkugundogan bugün bende gittim banada bir çıkıntı var ama tam emin olamadım bide hemen arkasını döndü dedi meraktan ölüyorum. Yanlız ben 12+4 üm.