Hkbra canım ben mart ayındaki yasakların olduğu dönemde evde hamur işi tatlı vs yapmaktan 10 kg alıp bir de üzerine hamile kaldım. 16. Haftamda kontrole gittiğimde 1 ayda 3 kg aldım diye doktorum direkt diyetisyene yönlendirdi. Şu an 33+5 im O zamandan beri diyetisyen kontrolünde geçiriyorum hamileliğimi. İlk zamanlar çok zor oldu arada kaçamak da yaptım hatta bir şey olmaz diye az az tadına da baktığım şeyler oldu. Ama maalesef ki bunların hepsi diyet yapıyor olmama rağmem bana kilo olarak dönmüştü. Diyetisyenim de çok kızdı haliyle😆 sonrasında çok çok dikkatli davrandım diyet listemin dışına hiç çıkmadım. Hatta canım öyle şeyler çekti ki hala da öyle ama direniyorum. İrademe sahip çıkmaya çalışıyorum. İlk zamanlar zor oluyor ama sonra alışınca devamı geliyor canım. Sonrasında şeker yüklemesi yaptırdım, diyet yapmama rağmen gebelik şekeri çıktı bende. Diyete rağmen düşmeyince insüline başladık. Halen o şekilde devam ediyorum, ve şu anda hamile kaldığımdan bu yana sadece 4 kilo almışım. Hatta son 1 aydır gram kilo almamışım. Çok şükür bebeğimde diyabetik bir durum yok, haftasıyla uyumlu. Bu süreç geçici sonuçta canım hiç stres yapma, diyetine uygun devam et. Kaçamak yaparsan işin ucu kaçar uzak dur. Biraz uzun oldu ama dikkatli davranırsan gayet rahat geçirirsin süreci.