Kızlar 30+6 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başından beri tansiyonum çok düşük. Sağlık ocağaındaki ebem hayret ediyor her seferinde nasıl dolaştırabiliyosun kendini bu tansiyonla diyor. Tansiyonum en yükseği 8-6 gördüm düşünün. Şimdi de beynim sıkılıyor gibi ölçtüm 6-3. Tuzluda yiyorum aslında ama kendime getirmiyor beni. Ne yapmalıyım sizce ?