babymom16
Merhaba ben hamile kaldığımı öğrenince ablamın da 3 doğumunu yaptığı Çekirge Doruğa gitmek istemiştim çünkü o doktordan çok memnun kalmıştı ablam kesin ona gitmelisin dedi durdu ve seviyordu onu baya ,ismini vermiyim çünkü ben memnun kalamadım🤷🏻♀️ ama kendisinin hayranı çok🤓Tabi ben ilkte öyle garanti ona giderim diye düşününce birden boşluğa düştüm ne yapacağım hangi doktora gidicem ya bulamazsam kendime uygun bir doktor çünkü baya bir takıntılıyım ben 🤣 Neyse sonra yine aynı hastanede Hatice Taşlı tavsiye edildi başka tanıdık bir doktordan hemen hatice hanımdan randevu aldım ve ilk randevudan anladım dedim tamam bu doktor tam benlik direk güven verdi en önemlisi de kibar hanım hanımcık olup dingin sakin olmasıydı çünkü bana öyle bir doktor gerekiyordu heyecanlı tipler bana göre değildi başladım hatice hanımla devam ediyorum hâla doğumuma çok az kaldı ve Allah razı olsun kendisinden çok memnunum doğum sonrası da pişmanlık yaşamayacağıma eminim inşallah ❤️