Kızlar 35. Haftadayim malum bundan sonra her hafta kontrole gitmem lazjm yarım randevum vardı devlet Hastanesi’nde ama şimdi aradılar randevu iptalmis. En erken randevu ise aynı doktor 26 Ocak başka doktor 22 Ocak. Son zamanlarim o kadar bekleyemem randevusuz hasta bakılıyor mu yarın gitsem arada alırlar mı acaba ?