Ssmzsh Merhaba, evinizde hava nemlendirici kullanıyor musunuz? Bebeğim için istiyorum evimin nem oranı %25-30 arası baya kuru bi havamız var burada olması gereken 50-60 peteklere takılan suluklar yetmez öneriniz varsa bekliyorum.☺️
Aysun1983 Ssmzsh evet kullanıyorum kızım ilk doğduğun da almıştım chicco markası ama 13 yıl oldu alalı hala aynı model var mıdır bilmiyorum ama çok memnunum
Aysun1983 Ssmzsh şimdi Google de chicco buhar makinası yazıp baktım ilk çıkan model beyaz tombik olan iyonlu olan bi bak cnm biz o zamanlar 3 arkadaş aldık hepimiz çok memnunuz cidden 13 yılda iyi bir zaman seyirlik değil ömürlük dediklerimizden 🙈