Ayse6378 tabiki gidebilirsin canım bi arkadasımda öyle yaptı gecen ay , sadece 2li test ve detaylı ultrason sonuçlarını götür yanında nolur nolmaz diye , doktor bişey demiyor zaten normal doğumları ebe yaptırıyor devlette .. kan tahlili ister sadece ordada olsun diye