Merhaba sevgili anneler bugün 32+0 dayız karnımda sertleşme var aslında vardı ama bugün çok sık oluyor bebek bi yerde toplanıyor gibi. Doktoru bu saatte rahatsız etmek istemedim endişelenmem gereken bir durum var mı sizler de yaşıyor musunuz bu durumu