zepbjk Ozgedemirel Ben bekliyoruz bakalım yarın muayenem var yine artık belli olavak sonumuz gibi geliyor 😅
aaertml Ben varım😩 Bugün doktora gittik kızlar pazartesiye kadar beklicez dedi. Kanala yaklaşmış ama girmemiş bebeğim daha. Kanala girmeyince açılma gerçekleşir mi?
Ozgedemirel aaertml o konuda bi fikrim yok Rabbim hayırlısını eylesin, benimde 2 cm açıklık var ama yeterli değil dedi 41. Haftayı bekleyelim dedi 🤭
Zngn0435 Elifaysu Aaa aynıyız . Ben de 39+4 üm. Bugün ben de gittim hiç Doğum belirtim de yok.Pazartesi tekrar gelmemi söyledi. Eğer doğmazsa 1 hafta daha bekleriz dedi.
Elifaysu Zngn0435 😬😬😬😬😬ciddenmi peki pazartesi napacakmis dedimi hiç ay ben kendimi pazartesiye doğum yapacakmisim gibi hazirliorm
Zngn0435 Elifaysu Konrol muayene edeceğim dedi 🤦♀️ Bi bitmedi kontroller.Ben de inşallah Pazartesi doğururum ama ne sancım ne ağrım var. Nişanım da gelmedi biraz zor duruyor ama bakacağız artık .
Mrym-yldrm Bizdd 40+3 olduk malesef tam kanala inememis 😔 cuma gunu kontrolum var pazartesi gunune kadar gelmezse pazartesi gunu suni sanci ile dogumu baslatacaklar