nnt28 Hiç korkulacak bir şey değil ben de geçen hafta oldum iki parmağıyla bakıyor doktor ama acı hissedilmiyor ki benim canım çok çok tatlıdır hiç acıya gelemem sadece hafif baskı hissi oluyor o kadar siz bakarken derin nefes alın birkaç saniyelik şey hemen bitiyor 😊