Kızlar merhaba, tüp bebekle gebe kaldım
Zor bir hamilelik geçiriyorum kanamalarm oldu
Tam onlarla mücadelem bitiyor derken
- Haftamdayım ama bitmek bilmeyen mide ağrım var, kıvrandırıyor beni
Ara sırada kasık ağrım oluyor…
Su içemiyorum buda kötü bişey.
Su içince midem çalkalanıyor sanki.. Benim gibi olan varmı :(