Doğum yapalı 8 gün oldu dikişlerimin ağrısı aynı şekilde devam ediyor hem şiş hem de morardı ilk günden o bölge oturamıyorım üstüne batikon krem ilaç herşeyi kullandım hiç biri işe yaramadı daha uzun mu sürüyor acaba benim mi bu kadar sürdü normal mi bu 😭 başka neler hızlı iyileştirir bilenler yardımcı olabilir mi