9 haftalık hamileyim bugün muayenem var di tahlillerim falan temiz cıktı ama kasık ağrılarım çok doktor oruç tutma ondan olur dedi 3 hafta sonra geri gidecem 2 li tarama testim var insallah sagliklidir bebegim cok da korkuyorum ne yapacam bilemiyorum zaman da geçmek bilmiyo kafaya takınca yaptıranlar bilir belki tarama testi çok mu zor😣