Kızlar 36 haftalık oldum sezeryan olacağım sizce yarın gün verilir mi
Ben cumartesi 36+6 da gidicem, gün veririm dedi doktorum
Ben 33 haftalıkken aldım günümü 39+1 de olacak ınsallah 🌸