Nur34can anlatmıcamda canım sana kızın adını yazayım ayrıntılı yazmış hatta onada cevap yazmıştım bugün bilgilendirdin sağol diye. Bu haftalarda 3 günlük gerilik bile çok önemli demiş perinatoloji doktoru. Bu kızcağızında ilk 1 haftaymış gerilik, sonraki kontrolünde 3 haftaya çıkmış. Dur yazayım Üyeyi sana