Merhaba sevgili anneler şu an 2günlük ipeğimle yazıyoruz size❤️ 39+3 te gece 12de sancılarım başladı,bir hafta öncesinde çatı muayenem yapıldı ve normal doğum için gayet uygundu herşey.04/01/2020 saat 00:30da değişik sancılar vurmaya başladı 7dk aralıklarla geliyordu ama biraz canım yanmıştı açıkçası,sıcak bir duş aldım evde devamlı yürüdüm saat gece 4gibi hastaneye gittik ama açılmam yok geri döndük.sabah 11gibi dayanamadım ve tekrar gittik açılmam 4cm olmuş ama canım çok yanıyor nst ye girdim suyum patlatıldı falan derken açılmam 6cm kadar olmuştu ama bi terslik vardı kanamam başladı ve acil sezeryana alındım,biraz zor bir süreç oldu sezeryan istemezken iki acıyıda yaşamış oldum maalesef😢 şimdi ameliyat sancılarım var tabiiki ama kızım yanımda ve böyle olması gerekmiş böyle oldu,neye karar verirseniz verin şartlar değişebiliyor 🙄 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun ve evlatlarımızı sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin💛 evlat söz konusu olunca acı macı kalmıyor 🤲🏻